NVIDIA, VALORANT Ve Minecraft Dungeons İçin Optimize Edilen Game Ready Sürücüsünü Yayınladı
Makale

NVIDIA, VALORANT Ve Minecraft Dungeons İçin Optimize Edilen Game Ready Sürücüsünü Yayınladı

NVIDIA, ekran kartları için yayınladığı Game Ready sürücülerine bir yenisi daha ekledi. Sürücülerin, oyunların üzerinde yaptığı iyileştirmeler, oyun tutkunlarını rahatlatan olayların başında geliyor. Bu sürücüler, oyunun görüntü hatalarını iyileştirmekten tutun bilgisayarınızın oyunu çalıştırırken yaşadığı performans sıkıntılarını gidermeye kadar birçok şeye yardımcı olan etkenlerden biridir. 

Yeni yayınlanan Game Ready v446.14, 2 Haziran’da resmen yayınlanacak olan VALORANT; hâlihazırda oynamaya hazır olan Minecraft Dungeons ve Amazon'un yeni oyunu Crucible için de iyileştirmede bulunacak.  

game ready

Ek olarak sürücünün yeni versiyonu, VRRS (Variable Rate Supersampling) eklentileri de sunuyor. Downpour Interactive yapımı olan ve Steam’de erken erişime açılan, birinci şahıs askeri nişancı VR oyunu Onward üzerinde etki edecek VRRS eklentilerini hepimiz merakla bekliyoruz. Bu hafta çıkmış olan Windows 10 Mayıs 2020 güncellemesini destekleyen Game Ready sürücüsü, yeni güncellenmiş DirectX 12 Ultimate API ile uyumlu çalışıyor fakat üzülerek belirtmek isteriz ki yeni güncelleme, WDDM 2.7 desteği vermiyor. 

WDDM kısaca, video oynatma performansını iyileştirmek, gecikmeyi azaltmak ve bazı oyunlar için FPS'yi iyileştirmek için donanım hızlandırmalı GPU zamanlaması ekler. Bunların yanı sıra çoklu monitörlerde yenileme hızlarını iyileştirerek oyunlardaki takılma problemlerini düzeltmeye çalışır. 




Programcı Hakkında

Umut ÇANĞA

1992 Yılında İstanbul'da doğdum. Lisede Web Tasarım ve Programlama bölümünü başarılı bir şekilde bitirdim. 2011 Yılı Süleyman Demirel Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümü mezunuyum.



Yorumlar

Yorum Yok

Yorum Bırak

Scroll to Top